Plugghäst!

Hello! ♥

Förlåt för den dåliga upptaderingen idag och igår, men veckan har gått så snabbt att jag inte har hunnit göra något skolarbete
bara igår hann jag lite med franska, det enda som behövs är bara glosor som ska tränas och lite svenska som ska skrivas klart. Så just nu sitter jag här som en plugghäst, känner mig rätt smart faktiskt Haha.

För några timmar sen var jag ute med en bästa kompis och kolla efter några kläder som vi ska köpa till skolavslutningen. Jag är lite osäker för kanske innan skolavslutningen kommer det att komma andra saker, jag vet inte än.


Sommaren 2009!

1 Kommentarer:

Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; jo det är bra, självdå?:)

2011-03-05 @ 19:19:03
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback